KAYA TAK MENJAMIN BAHAGIA DAN MISKIN TAK MENJAMIN DERITA

saya teringat pada kata2 ustaz Azhar Idrus yang lebih kurang macam ni :

” Sekaya2 raja pn..sehebat2 raja pn..kalau jatuh sakit..tak leh buat apa2..duduk dekat wad kelas AAAAA pun..ade bodyguard jaga kat luar pun..katil mahal giler pun..tapi tak bleh nak makan..tak bleh nak berjalan sebab sakit..dah kalau nama pn raja, kan hebat..duit banyak kn..tapi kenapa last2..duit yang bertimbum tu tak dapet nak tolong dia makan guna mulut?? pastu nung dekat bawah sana..pak Guard hospital yang gaji 500 sebulan..yang tak de sapa pandang pon..lepas mengkedarah nasik..kedarah ayam lak..lepas makan ..makan lagi sampai 40kali sendawa “

With love,
FatinFashiekin

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s